New kids on the block // Útwenger

Útwenger

>>> Gólok, összefoglalók <<<
(folyamatos feltöltés alatt...)

Friss kommentek
Legutóbbi posztok
Futottak még...

12 pont, 14, 15, 90% , A kiskakas és a gyémánt félkegyelme, After Dark, Az angol szövetségi kapitány, Cesc Blues, Da-Wengi kód, Dank je, Kapitein!, Disszertáció 5.0.0., Evolúció I., Evolúció II., Gooners TOP11, Gooners TOP20, Hova tűnt Manuel Almunia?, Húsz év múlva, Intelligence And Class, Kezem a mezen, Ladies in Red, Little things affect little minds, Love Story, Lö kódex, Masterpieces, Messi az Arsenalban?, Midfield Master, Mr. Arsenal, Mr. Megbízható, New kids on the block, Our Crozilian, Szurkolónak lenni a legjobb..., Top Gun, Vangor-labor, Vissza a jövőbe!, Wengeroutine, Zsebturkáló

Vangor Labor

Beharangozó

Pontosztás

Mentally Strong

Lapszemle

Charlie George's Pub

Elmélkedések

Kategóriák
New kids on the block
Írta: Lonk 2011. szept. 1. 14:41 Kategória: Elmélkedések

Olyan ritkán találok okot az elmúlt két évben, hogy megdícsérjem az öreget, ezért hiúz módjára ugrottam a lehetőségre, hogy bemutathassam az új fiúkat a gáton. Tegnap éjjel még csak az újdonság varázsával faltam a Sky valós időben frissülő átigazolási krónikáját, s a 2-3 órával azelőtti álmosságom varázscsapásra elillant. Meg kell mondanom őszintén, bár minden józan érzésű szurkoló igazolásokért kiáltott, cseppet sem voltam biztos benne, hogy akár egy is megesik majd. Az öreg tett azért, hogy az ember már kétkedéssel álljon minden szavához, tettéhez, így meg voltam győződve, hogy egy ugyanolyan langyos utolsó napot kapunk, mint 2008 egy nappal meghosszabbított időszakában. Szerencsére azonban nem így esett, s nem kevesebb, mint 5 érkezőt köszönthettünk az elmúlt két napban.

Nagyon gyorsan pörögtek az események, egyik-másik érkezőről annyira kevés információt tudhat az egyszeri gúnár, hogy nem árt, ha vetünk egy közelebbi pillantást rájuk, természetesen a teljesség igénye nélkül, hisz nekem is bőven utánuk kellett olvasnom.

André Santos

Kezdjük ismertségi sorrendben, s számomra a brazil a legnagyobb fekete ló a felhozatalból. Noha már 28 éves, későre hagyta a befutást úgy klub, mint válogatott szinten. Persze ez a világ leggazdagabb focinemzetének fiaként nem egy meglepő vagy megvetendő dolog. Kölyökkorában apja szánta focira a srácot, hisz a dél-amerikai nyomorból a legjobb kiút a sport, így került a Figueirense utámpótlás neveldéjéhez. Eredetileg támadó szélsőként játszott, 2005-ben a Flamengohoz, majd az Atlético Mineirohoz került kölcsönbe és 28 meccsen 17 gólt szerzett, ami mondjuk Chamakh teljesítményét nézve igencsak szemöldökemelő. 2009-ben érkezett meg Európába a török Fenerbahce együtteséhez, ahol nem kisebb cipőt kellett betöltenie, mint a távozó Roberto Carlos-ét. Itt már balbekként számítottak rá, de 57 meccs alatt náluk is szerzett 10 gólt. 22 válogatottbeli szereplésnél jár, ami cseppet sem elhanyagolandó. A Fener idei cirkusza után ő is távozott a csapattól, nagyjából ugyanannyiért, amennyiért érkezett 2 éve.

A brazilokat kétkedve fogadják Angliában, meg is van az oka, de volt már jól bevált brazil balbekkünk, akinek ha nem szárad szét az útlevelén a pillanatragasztó, még többre is vihette volna a csapatban. Egyértelműen támadó szellemű játékos, lehetnek majd gondjaink a mögötte támadt űrből, de ez nem egy véres dolog, ha eredménnyel fut fel, francia elődjével ellentétben. Tapasztalt, elszánt, gólszerzési képességeit az edzéseken társai előtt érkezve gyakorolta, szóval mentalitásbeli problémák nem igen lesznek nála. És hogy a braziloknál nem létezik szélső védői poszt, az nem ad okot ijedtségre, ugyanis RC óta van egy új trükk a repertoárjukban az ezen a poszton játszóknak: bődületes gólokat tudnak lőni. Maicon VB-s találatára emlékeztek még?

Park Chu-Young

No, még egy vágott szemű. Hála a jó Istennek! Bár a brazillal kezdtem, információszintet tekintve az ázsiaival vagyok a nagyobb gondban. Szinte semmit sem lehet róla tudni, annak ellenére, hogy hazájában már egyfajta nemzeti hős. Ráadásul pont azért a kvalityiért, amire nekünk legégetőbb szükségünk van: a munkabírása miatt. Röviden összefoglalva fiatalkori karrierét, Park mindenhol a legjobb, a legeredményesebb, legszebb, legügyesebb volt. A közönség szívébe hamar belopta magát, úgy nevelő együttese, mint a korosztályos válogatottban mutatott teljesítményének köszönhetően. A fickó ontotta a gólokat a korosztályos tornákon, s a csapat nagyban bazírozott az ő teljesítményére a sikerekben. Amikor ugyanis kiszáradtak a góljai, a válogatott is nyekergett. A 2006-os VB-n csupán egyszer lépett pályára, az utolsó csoportmérkőzésen, Svájc ellen, de egyből a meccs embere lett. 2005-ben Ázsia Legjobb Fiatal Játékosa lett, ezután viszont egy visszatérő lábsérüléssel bajlódott, s ezt megsínylette természetesen a teljesítménye is. Ennek ellenére felfigyeltek rá Európában és a Monaco berkein belül a nagy színpadon kapott esélyt a bizonyításra. Első meccsén máris a mérkőzés embere lett, 26 percbe tellett beleszoknia az új bajnokságba, értsd: gólt szereznie, majd a végső 2-0-ás eredmény kialakításában egy gólpasszal is tevékenyen részt vett. Mindeközben hazája válogatottjának kapitánya is lett.

Amit várjatunk tőle: most copy-paste-eljem be amit Ryo-ról írtam? Ugyanazt a fáradhatatlan munkabírást látom az ázsiaiban, a különbség, hogy ő már ennek bizonyosságát is adta. OK, nem kellett túl nagy porondokon bizonyítania, de minden eddigi kihívásának tökéletesen eleget tett és jelessel vette az akadályokat. Lesz még egy mérgezett egér a pályán, főleg ha Ryo-val egyszerre küldik ki.

Yossi Benayoun

Izrael nem ad sok jó focistát a világnak, de most egy évig miénk a legjobbja. Szerintem ezzel kevesen szállnának vitába. Kölyök korában 60 kilométereket stoppolt az apjával, csak hogy edzéseket nézhessen. Yossi már tizenéves korában megmutatta oroszlánkörmeit, 15 évesen a korosztályos csapatok gólkirálya volt, annak ellenére, hogy nem csatárt játszott, és 16 évesen az Ajax környékezte meg, majd pár hét próbajáték után 4 éves szerződést ajánlott a srácnak, de a családnak nem sikerült beilleszkedni Amszterdamban, ezért inkább visszautasította az egyezséget és hazaköltöztek. Hát nem vacak egy dolog? Mindig utálom, ha valaki családi okokra hivatkozva dob el egy remek lehetőséget. OK, feleség, gyerek más tészta, de neki ott volt a lehetősége 16 évesen, minden kötöttség nélkül, hogy Európa egyik legendás klubjánál tanuljon szakmát. Mennyire hiányozhat egy kamasznak az anyja ilyen idősen?

No mindegy, hazament és a kiesőjelölt Hapoel Be'er Sheva csapatához szegődött, hogy első szezonja végén az izraeli másodosztályban találja magát. Következett Avram Grant és a Maccabi Haifa, valamint zsinórban két bajonki cím. Meglehetősen nagy előrelépés. Ezt Spanyolország követte, ahol szintén kitett magáért és már első szezonja után számos kérője akadt. 2005-ben a frissen előlépett West Ham együtteséhez költözött és nem kis sikert aratott. A csapat sorra nyerte a meccseket, köszönhetően az ő hathatós közreműködésének is. Nem kerülte el a messzeföldre híres, játékosgyűjtő Benítez figyelmét sem, aki 2007-ben csábította alibiként szolgáló munkahelyén, a Liverpool keretébe. Yossi itt is vette az akadályokat, erről az ágyúsok is tudnának mit mesélni.

Tehát egy igazán minőségi játékosról beszélünk, stabil és megbízható teljesítményt nyújt, nem volt elég csillogó a Chelsea-hez, ezért kiszorították a kezdőből, de munkáját tekintve, nem adott erre okot. Szeret és tud futni, a kora miatt ezzel idén már lehetnek gondjai, de nem retten vissza a munkától. Valószínűleg persze epizódszerep jut majd neki, de a kupameccsekre bedobva a fiatalok közé, hogy tanuljanak egy kis munkamorált, erre biztos jó hatással lesz majd, s végre lesz egy minőségi cserénk a padon. A Poolnál is inkább innen felállva rázta fel a mérkzőséket. 83-szoros válogatott, 24 gólt adott a hazájának, és az együttes kapitánya is egyben. Nem mellesleg a világ egyetlen játékosa, aki egyaránt lőtt mesterhármast a PL-ben, FA-ban és BL-ben is.

Per Mertesacker

"Ami rosszul kezdődik jól folytatódik". Mondhatni Per karrierére is, hisz első felnőtt meccsén eltört az orra, majd szerzett egy öngólt. Szerencsére megvolt nála a kellő mentyalityi, hogy ez csak tovább ösztökélje, s 26 éves korára már 75-szörös válogatottá váljon és későbbi második klubja kapitánya legyen. Az sem mellékes, hogy 31 meccsen keresztül védő létére egyetlen lapot sem gyüjtőtt be, sőt, mindössze kétszer látta a bírót a zsebébe nyúlni egész hannoveres karrierje során. Enke személyes barátja volt, a temetésén is központi szerepet vállalt, majd alapítványa révén pénzt gyűjtött a néhai kapus özvegyének. A Werderhez igazolva hamar kisajátította az egyik belső védői posztot, kezdeti sérülése ellenére is. Első gólját az alakulatban a Chelsea ellen szerezte, erre a mérkőzésre még élénken emlékszem, mai napig biztos vagyok benne, hogy Jóska odaadta a meccset a németeknek. Nevelőegyesülete ellen is szerzett gólt, annak otthonában, de korrektségét bizonyítva nem ünnepelte azt. 2007-ben kapta élete első piros lapját a VFB Stuttgart ellen, amikor a Werder 6-3-ra kapitulált a fehérekkel szemben. A válogatottban stabil alapember a 2006-os VB óta, ahol kimagasló teljesítményt nyújtott a bronzéremig tartó menetelésben.

Már többször is szóbahoztak vele minket, nem is csoda, van benne bőven abból, ami hiányzik a odahátul. Magas, erős, elszánt, fegyelmezett. Azt mondják nem túl gyors, de a fene sem mérte. Emlékeztek még arra az időre, mikor Wengernek volt választása, milyen védelemmel álljon ki? Mikor volt erős védelme, gyors védelme, s nem csak két megbízható centerje, akiket muszáj volt minden helyzetben használnia, mert a többiek enyhén szólva selejtesek. Nos, szerintem ez lesz most is, Vermaelen egyértelműen a hátsó alakzat alappillére, de most már legalább van variáns, hogy a másik erőember német legyen-e a párja, vagy a mobilisabb Laurent, ha valami mitugrász katalány az ellenfél. Jó vétel a fickó, maximálisan.

Mikel Arteta

A végére hagytam azt, akitől leginkább összefut a nyál az ember szájában. Artetával már 2-3 éve is összeboronáltak minket, mikor Fabregas kidőlt a fél szezonra, mint ideális helyettes. Az Everton akkor (is) anyagi problémákkal küszködött és elvileg el lehetett volna hozni megfelelő szándék és ajánlat fejében. Ahogy már említém, csak került egy baszk a klubhoz és vele együtt nem kis küzdőszellem. Artetáról kevesen tudják, talán mert olyan sokáig játszottak az ősriválisnál, hogy Xabi Alonso gyerekkori barátja, hisz egy helyről származnak és karrierjük is nagyjából egyszerre indult a sportban. Karrierje innentől eléggé klasszikusan katalány, ugyanis a Barcelona utánpótlásához írt alá, míg Alonso a Sociedadot választotta. Jó teljesítménye ellenére nem sikerült betörnie a kezdőbe, így a PSG-hez került kölcsönbe. Ezt a Rangers követte, ahol hazai triplát nyert a klub színeiben. 2004-ben a Real Sociedad-hoz igazolt, és felcsillant a remény, hogy cimborájával játszhat majd karöltve, de az épp akkor távozott a Poolhoz. Nem sikerült túl jól a hazatérése és következő évben kölcsön lett adva Liverpool kékebbik felébe, mintegy karikatúraszerűen barátja után küldve. A szezon végén Moyes úgy döntött megtartja a baszkot. Meg is hálálta a bizalmat, rendszeresen volt a meccs embere, s zsinórban két évben is az Év Játékosának választották a szurkolók. Moyes munkásfilozófiája úgy tűnik jót tett neki, s kivirágzott a játékstílus alatt. Hordta már a kapitányi szalagot is. A csapat 2010-es senyvedő szezonját gyakorlatilag egy személyben mentette meg (benézett azért egy Donovan is), hosszú sérülésből visszatérve az év januárjában. Ezt konkrétan egy Pool-rajongó barátom ismerte el. Felnőtt válogatott még nem volt, de a korosztályos kereteket szépen végigzongorázta.

Megmondom miért vagyok lelkes még kora ellenére is az igazolástól. Igen remek passz átlaga van, igen jól lát a pályán, igencsak tud védelmeket felnyitni, de emellett egy meglehetősen mocskos játékos, volt pár "szép" megmozdulása ellenünk is. Ezt a keménységet nem tudja az öreg megtanítani, ezt hoznia kell és a küzdőszellemből nem lesz hiány a baszknál (sem). Képzeljetek csak el egy Song-Wilshere-Arteta középpálya triót. Hol egy zsepi, meg kell töröljem a számat.

(S ne feledjük, rettentő motivált a BL-ben való szereplés miatt - kutya)

No summa-summárum, most kalapot kell emelni Wenger előtt. Végignézve az érkezőkön, egy falat kenyérként van szükségünk mindegyikre. Egyik sincs 25 alatt, tapasztalat szarásig van bennük, bizonyított harcosok és karakter mindegyik. Nemzetközileg ha nem is magasan elismert, de bejáratott játékosok, lehetőséget adnak egy kollektívabb játékra és taktikai rugalmasságra, érett emberek és zsugások, Santost kivéve, mindenki hordott már kapitányi szalagot. A pálya minden részén lesz már ki ordibáljon a lazsálókkal, hátul Vermaelen és/vagy Sziszi, középen Arteta, fent Robin. A fiataloknak valaki végre gyakorlati és naprakész tanácsot is tud adni a fejlődésben. Az egyetlen dolog, ami miatt aggódom a kémia. Az elején még senki sem számíthat átütő hatásra, rejtély még mennyire kattannak majd össze és főleg milyen gyorsan, s itt az örökzöld és jogos szemrehányás, mert ezek a játékosok nem tegnap lettek elérhetők, minek kellett vakarózni idáig velük?

Végszóként pedig, így látatlanban kijelenthetjük: ezek közül végre egyik sem senki. Csupán mi nem hallottunk még eleget róluk.

So the time has come, by the way!

Címkék: Arteta, Benayoun, Mertesacker, Park, Santos
Kommentek: 130 komment

Kommentelj Facebookkal

Eddig 130 komment érkezett

  • vadkutya1  2011. 09. 01. 14:44 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [1] 

    5*

    Válasz erre
  • The Gunner  2011. 09. 01. 14:54 [2] 

    5* [szorzom!]

    Válasz erre
  • imici77  2011. 09. 01. 14:54 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [3] 

    6*

    Válasz erre
  • The Gunner  2011. 09. 01. 14:55 [4] 

    Benajun is a 15-öt, kettővel. 30-as mezszám.

    Válasz erre
  • szelak  2011. 09. 01. 14:55 [5] 

    Örülök az érkezőknek, Pernek és Artetának különösen. Kétségkívül erősödtünk.

    Viszont azt is gondolom, hogy a vezetőség (Wenger vagy board, végül is mindegy) célja a 4. hely, és ennél egy dekával több ambíció sincs bennük. Kupákról, címekről álmodni felesleges.

    Válasz erre
  • padi3zz  2011. 09. 01. 15:02 [6] 

    :) "Hol egy zsepi, meg kell töröljem a számat."

    Falva a sorokat, esküszöm ezt láttam magam előtt. Besírtam. :)

    Grat!

    Qrvakibaszott kiváncsi leszek, hogy az adhoc vérfrissítéssel mire megyünk.

    Mert bár kicsit meseszerű, hogy egyik deal sem volt előkészítve és csak hopp, véletlenül pont őket tudtuk leigazolni, de azt sem merem kizárni, hogy tényleg megvettünk mindenkit, aki épp mozdult volna, szemre jónak tűnt és szembe jött.

    Ki tud már kiigazodni az öregen?

    Mindegy, most már ez lesz a keret januárig (mert szerintem lesz még ott is mozgás), a pályán jó lenne látni ezt a plusz sok-sok válogatottságot szinergikusan 1ütt működni a fiatalokkal.

    Már csak azt kell kiszurkolni, hogy a nemzeti csapatban ne rögtön ők sérüljenek le, mert ehhez az Arsenal játékosok nagyon értenek.

    Izgi lesz ez a szezon is.

    Válasz erre
  • OliGnnr  2011. 09. 01. 15:04 [7] 

    Húú gyerekek köszi a postot már erre várok 1 egésznapja. Remek volt.
    és szép napot zártunk!

    Válasz erre
  • padi3zz  2011. 09. 01. 15:04 [8] 

    @szelak: Sztem is 4. hely max, jó lenne dobogó közelben lenni januárban, és esetleg ott igazolni végre egy vérmesebbet, uram bocsá PÉNZT költeni, mert most is csak kerestünk inkább, ami nem baj, de ugye ahogy Tim is megmondta, a bankszámla nem lő gólt és nem véd ki mindent.

    Válasz erre
  • keep_calm  2011. 09. 01. 15:12 [9] 

    Jó poszt.
    Örülök mind az 5 új igazolásnak (Gervinhoval 6). A világot megváltani nem fogják - PL-ban nagyon a maximum a 4. hely - de szimpatikus, szerethető emberek, és egy kicsit ez is fontos.

    Válasz erre
  • adamskij  2011. 09. 01. 15:15 [10] 

    @szelak: pontosan, legyen meg a 4. hely. kupák közül pedig inkább a Carling, az FA-ért jobban hajt a top3 - amiben mi most egy ideig nem veszünk részt.

    Válasz erre
  • petcike  2011. 09. 01. 15:23 [11] 

    Nagyon jó nap volt a tegnapi! Én örülök mindegyik érkezőnek, sztem jók lesznek! A valódi kérdés innentől kezdve, hogy mennyi idő kell a csapatnak az összeszokásra! Remélem nem sok! A 4. hely a realitás, de sztem a Cselszki igenis verhető és talán a MU-MC páros is hullajtani fog pontokat!

    Válasz erre
  • sultan01  2011. 09. 01. 15:32 [12] 

    Nagyon örülök az igazolásoknak. Szerintem a legvérmesebb szurkolók sem merték volna gondolni, hogy 5 érkező lesz.
    Arteta pedig különösen nagy erősítés. Amikor megláttam az A.com-on az átigazolását, azt hittem, hogy Karácsony van.

    Válasz erre
  • hobcsi  2011. 09. 01. 15:35 [13] 

    Meglátjuk. Én sem hiszek a csodában, de van valami, ami miatt ebben a felállásban - bár alapvetően rosszabb - mégis jobb a csapat. S ez a tapasztalat, ami megfizethetetlen. S hiába voltak minőségibb elődeik, azért ők sem jutottak előrébb a csapattal, mint ami most az elvárás a fiúkkal szemben. A jelenlegi keretre nem lehet előre felkészülni, s ez nagy előny. Ráadásul elég sok vízhordó típusú játékosunk van, tehát ebből a keretből még akár lehet is valami egyszer.

    Ja igen, s akinek én külön örülök az Benayoun. Ő fog még nekünk kellemes perceket okozni...

    Válasz erre
  • IkaTAG  2011. 09. 01. 15:39 [14] 

    Arteta: volt evertonos csk, Park: dél koreai csk, Benayoun: izraeli csk, Per és Santos nem volt csk vhol?

    Válasz erre
  • Slice1  2011. 09. 01. 15:42 [15] 

    @IkaTAG: Per a Werderben. De amúgy ezek a posztban is le vannak írva.

    Válasz erre
  • titokk  2011. 09. 01. 15:44 [16] 

    Ami nagyon tetszik: úgy tűnik, szerethető csaptunk lesz. Én a két ázsiai fiút vártam nagyon (a mentalitásukat, és hát anyagilag is jár előnyökkel az Ázsia felé nyitás...), és régóta álmodoztam róla, hogy Mertesacker nálunk legyen. Figyeljétek meg, életveszélyesek leszünk a pontrúgások után. (Elöl!)
    Nekem Yossi is jó hír, én jobban kedvelem, mint Artetát. Kreatív, gyors, kiszámíthatatlan. Persze, ha Arteta meglep, és sokkal többet hoz ennél, készséggel meghajolok.
    Szóval srácok: a Főnök (nem AW, hanem a nagyobb, a mennyekből) talán jókor küldte a manchesteri pofont. Így a Boss (AW) kénytelen volt a zsebébe nyúlni.
    Ja, és hogy Bendőért kaptunk 12 millát??? Az angol klubok irtó hülyén költekeznek...
    (Tudható, hogy mi mennyit perkáltunk?)

    Válasz erre
  • Lonk  2011. 09. 01. 15:49 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [17] 

    @titokk: Arteta 10, Santos kb. 7, Mertesacker 8-9 között, Park 3 millió. Kerekített számok.

    Válasz erre
  • petcike  2011. 09. 01. 15:51 [18] 

    @titokk: Bendő csak kölcsönbe ment!

    Válasz erre
  • imici77  2011. 09. 01. 15:51 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [19] 

    pont egy caroll árát költöttük el?:)

    Válasz erre
  • snowflake94  2011. 09. 01. 15:53 [20] 

    Remek erősítések 1edül az idegesít h most már 4 olyan játékosunk van akinek folyton elkúrja majd a nevét a média (Samak,Pak,Benajun,Arsavin) ettől függetlenül mondhatjuk fillérekért sikerült vennünk 2 tölteléket és 3 peremembert Arteta,Merte indokolatlanul olcsó míg Santosból W kihozz majd egy GIO-Silvinho kavalkádot... 1/21 3/25 4/6 5/20 11/28 17/26 19/2 Arteta/16/Benayoun 14/15 11/29/9 27/23 Ez így már egy egész vállalható keret titkon még bízom benne h W meghúzz 1 4-4-2

    Válasz erre
  • AFC03  2011. 09. 01. 15:53 [21] 

    4 játékos egy nap? Nekem még mindig nehéz ezt felfognom. Titkon bíztam Wengerben a 8-2 után, de ahogy telt az idő már lemondtam róla, hogy sikerül középpályást is szerezni. Végül 2 is összejött. Gyakorlatilag a kapus posztot kivéve mindenhová jött legalább 2 játékos ami Wengert és az elmúlt évek igazolásait elnézve hihetetlennek tűnik. A szezon célja ezekkel az igazolásokkal szvsz minimum 4. hely.

    Válasz erre
  • Bendak  2011. 09. 01. 15:54 [22] 

    számomra még mindig hihetetlen h "idősebb" játékosokat!! vettünk.. eszméletlenül hiányzottak a csapatba. Amint hallom Wenger kicsit bekeményitett Park esetében és igy talán a jövőre esedékes Hazard üzlet ugrott - kérdés megért-e a dél-kóreai ennyit. 3 milliot mindenképp..
    Per egy torony. gondoljatok bele, mostantól ha jönnek a beivelések nem az lesz h "ajjajj" hanem h "no majd a német".. :) tökély :)
    Yossit én nem tartom kiemelkedő játékosnak, de vitathatatlanul jó, ez kellett, képes akár csereként is beállva új lökést adni a csapatnak, ami szintén hiányzott az elmúlt években..
    Arteta kétségtelenül nagy fogás. szerintem könnyen be fog illeszkedni. Most látni csak igazán mennyire kellett a BL főtábla. Ha ezek a játékosok képesek lesznek RvPvel, Vermaelennal és Wilsherrel kiegészülve a szezon 75%-t lenyomni, akkor meglesz a 4. :)

    Válasz erre
  • krysal  2011. 09. 01. 15:55 http://realmadridcf.blog.nepsport.hu/ [23] 

    Na vééégre! Ezeket a híreket jó olvasni, pláne így, még "külsős" kocaszurkeszként is.

    Válasz erre
  • morphine500  2011. 09. 01. 15:57 [24] 

    @imici77: Az még Arteta előtt jött ki, vele együtt már fölé mentünk asszem, de még mindig nincs meg Torres ;-p

    Szóval egész nyáron szivatott minket a góré, aztán végül az utolsó pillanatban hajszál pontosan azt csinálta, amit mindenki várt tőle. Az egyetlen kis legyecske a levesben, hogy egyik sem az a klasszikus sztárjátékos, de a realitás talaján állva kijelenthető: a jelenlegi fizetési keretek közt nem tudunk versenyezni ezekért, mégha a vételárat ki is tudnánk perkálni.

    Akiket viszont végül vettünk, papíron éppen azokat a tulajdonságokat hozzák, amik eddig hiányoztak. Tapasztalat, vezetői kvalityi, focitudás, munkabírás.

    Őszintén azt mondom: kár, hogy ezt nem akkor léptük meg, amikor még Cesc itt volt. Ha a láncon tartott katalányunk köré épült volna ilyen elemekből csapat, talán most kevesebb a pók a kupás vitrinben.

    Válasz erre
  • Lonk  2011. 09. 01. 16:00 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [25] 

    @morphine500: Szerintem Mertesacker igenis minőség. Tőle jobb nem igen kell a munkájára.

    Válasz erre
  • galedki  2011. 09. 01. 16:05 [26] 

    na, Gervinnyó megint új csapatba került.

    Válasz erre
  • ladlac  2011. 09. 01. 16:10 [27] 

    @krysal: Én is úgy frissítgettem itt este, mintha bármi is kötne a csapathoz. :)

    Az igazolások szerintem is jók, bár tényleg úgy tűnik, hogy jöhettek volna korábban is. Legalább a beilleszkedésben előrébb tartanának.

    Bár a realitás tényleg a negyedik hely, azért nem lepne meg, ha Mancini elcseszné, a MU-s ifiknél meg jönne egy hullámvölgy. Azért ott lehet lenni tűzközelben. Mondjuk az Arsenal sérüléseit ismerve...

    Válasz erre
  • aadam  2011. 09. 01. 16:12 [28] 

    Legyetek rohadtul hálásak, hogy a ManU nem állt le a második félidőben. De komolyan. Megmentették az Arsenalt.

    Válasz erre
  • SJS  2011. 09. 01. 16:13 http://stanleycup.blog.nepsport.hu/ [29] 

    Szczesny - Andre Santos, Vermaelen, Mertesacker, Sagna - Song, Wilshere, Arteta, Gervinho, Walcott/Arshavin - van Persie...Csere: Fabianski, Koscielny, Djourou, Benayoun, Rosicky, Diaby, Pak/Chamakh...de szép is lenne:D:D Az idén először várok optimistán egy Arsenal meccset :D

    Válasz erre
  • Lonk  2011. 09. 01. 16:16 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [30] 

    @SJS: Mit akarsz Diaby-val?

    Válasz erre
  • snowflake94  2011. 09. 01. 16:18 [31] 

    am. Benayoun sztem egy Rosicky 2 míg Park Eduardora hajaz majd! (stílus)

    Válasz erre
  • SJS  2011. 09. 01. 16:19 http://stanleycup.blog.nepsport.hu/ [32] 

    Mondasz valamit, lehet jobb lenne Frimpong helyette, bár a padon elfér szerintem :D

    Válasz erre
  • vekei  2011. 09. 01. 16:20 [33] 

    @padi3zz: szerintem ez egyáltalán nem adhoc vérfrissítés mert wenger pert és artetat is már tavaly le akarta igazolni

    Válasz erre
  • morphine500  2011. 09. 01. 16:21 [34] 

    @Lonk: Félreértesz: nem a minőséget hiányolom (és Per az első ember, akit FM10-ben az Arsenalba igazoltam itt a helye :-DD), hanem a szupersztár státuszt. Vagy mondjuk úgy, a szuper kvalityit, ami kifizetni még tudnánk, de megfizetni már nem. Mindannyian remek játékosok, de nem véletlen, hogy nem ők voltak a legdrágább igazolásaink idén nyáron - hanem egy srác, akiből kinézzük, hogy lesz még szuper kvalityi, és megy még el tőlünk 30-40misiért.

    De nem akarok sírni, mert megnyugtatóan fel lett töltve a keret, így már nem tartok a szezontól, én rendben vagyok a csapattal, bravó mester.

    Válasz erre
  • krysal  2011. 09. 01. 16:24 http://realmadridcf.blog.nepsport.hu/ [35] 

    @ladlac: mindenképp hamarabb kellett volna lépni, talán Wenger úgy gondolta, az eladásokat sürgető csapatoktól tud még majd vadászni. Látszott nagyon, hogy nem csak a tető ég az Arsenalnál, de besüppedt az alapozás, és még árvíz is van - arról nem beszélve, hogy szomszéd Pista bácsi még az ablakot is leköpte.

    Pl. nálunk is szóba hozták az Arsenalt pár játékossal (Garayra pl simán lecsaphattak volna bagóért, ügyes kölyök), Pedro Leon is elpadozgathatott volna, stb. Így azért jóval pofásabb, Artetára meg én is rég óta kíváncsi vagyok egy élklubban.

    Válasz erre
  • Lonk  2011. 09. 01. 16:31 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [36] 

    @morphine500: Szerintem roggyant már meg annyira a csapat hírneve, hogy marha nehéz legyen szupersztárt csábítani a klubhoz. De őszintén el sem tudnék képzelni, egy ajnározott Torres-t vagy hasonlót. Mata belefért volna és kimondhatatlanúl sajnálom, hogy kékbe öltözött inkább.

    Válasz erre
  • poirobi2004  2011. 09. 01. 16:31 [37] 

    Szegény Wenger milyen bánatos lehet, hogy nem igazolt egy 17 éves francia tehetséget sem...

    Válasz erre
  • satti8491  2011. 09. 01. 16:32 [38] 

    ezek nagyon gyenge igazolások arteta talán beválhat...6-7 hely esetleg meglehet.

    Válasz erre
  • Lonk  2011. 09. 01. 16:35 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [39] 

    @satti8491: Gondolkodj csapatban. Az a lényeg, hogy az együttesbe hogyan illenek, nem hogy egyénenként milyen közel állnak CR-hoz a megdöntött nők számában.

    Válasz erre
  • morphine500  2011. 09. 01. 16:38 [40] 

    @Lonk: Én úgy gondolom, hogy kékbe a fizetés miatt öltözött. Akiért már 20 milkát kiadnak, nem fog heti 90ezret elfogadni, mi meg többet senkinek nem tudunk adni. Szóval szerintem ez nem elsődlegesen hírnév kérdés, sőt, én pont fordítva látom: annyian támogatják Wengert a belsősök (rossz volt nézni hányan kiálltak mellette), hogy pont a szakmai körökben elég nagy lehet a goodwill felénk. Viszont az összes ún nagycsapat közül nálunk van egyedül fizetési sapka. És amíg a commercial oldala a cégnem nem hoz jelentős növekedést, lesz is - tehát ha csak valami drasztikus nem történik, 2014-ig ez nem is nagyon lesz másként.

    Válasz erre
  • Slice1  2011. 09. 01. 16:38 [41] 

    @satti8491: :DD Hát hogyne.

    Válasz erre
  • Lonk  2011. 09. 01. 16:40 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [42] 

    @morphine500: Ezt a szakmai dolgot nem értem. Kifejtenéd?

    Válasz erre
  • RedMark  2011. 09. 01. 16:48 [43] 

    Na ugye. Csak jöttek azért. Végre lesz rangadó :D
    GGMU!
    ui.: soksikert :)

    Válasz erre
  • hesoyam  2011. 09. 01. 16:50 [44] 

    Kiváló poszt!!
    Erre vártam egész nyáron hogy mikor jön egy kis tapasztalat a keretbe és tessék jött nem is 1 nem is 2...és minden sorba!
    Már tülkön ülök a következő Arsenal meccset várva!
    Remélhetőleg a sérülések nem szólnak majd bele.

    Válasz erre
  • vadkutya1  2011. 09. 01. 16:51 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [45] 

    @hesoyam:
    :DDDD Jó a nicked, szoktam használni én is ezt a kódot. ;)

    Válasz erre
  • skizoHH  2011. 09. 01. 16:57 [46] 

    PL?! Pff, FINISH HIM!!! Annyira jó lenne most elkenni Nasriék száját, és ha nem is bajnoknak lenni, de előttük végezni, vagy egy FA-ből kiverni őket! Odahaza visszavágni a unitednek, vagy ami a legjobban tetszene meggyalázni Fabregasékat a BL-ben :..)

    Válasz erre
  • skizoHH  2011. 09. 01. 17:00 [47] 

    Ami külön jó az új csapat a Swensea ellen mutatkozhat be, nem szabad őket lenézni, de még se egy Chelsea!

    Válasz erre
  • hunnia81  2011. 09. 01. 17:11 [48] 

    Na végre! Nagyon jó a balansz. Szerintem az első négy meglesz! Garatulalok. Londonban elek, és bár nem vagyok Arsenal drukker, de nekem hianyoztatok volna:-)
    Húzzatok bele, mert jövőre visszatérünk, és vegetek:-D
    Come on West Ham!!!!

    Válasz erre
  • titokk  2011. 09. 01. 17:24 [49] 

    @Lonk: Köszönöm!

    Válasz erre
  • morphine500  2011. 09. 01. 17:35 [50] 

    @Lonk: Wengert, és az Arsenal hozzáállását a fociról mindenki elismeri, ritka, hogy mostanában bárki egy rossz szót mondana rá, erre gondolok. Lásd Guardiola, SAF nyillatkozatait az elmúlt napokban.

    Válasz erre
  • Lonk  2011. 09. 01. 17:39 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [51] 

    @morphine500: Guardiola megkapta, amit akart a csapatunktól, SAF meg oda-vissza ver minket rendszeresen. Mikor Jóska vagy valamelyik altáji Looser FC edzője mond jókat az öregről, akkor érdemes lesz figyelni. Ennek a kettőnek ő csak a flugos szomszéd, aki egy nyalókáért kedvükre tesz.

    Válasz erre
  • balus  2011. 09. 01. 18:21 [52] 

    Nos, már tényleg csak egy jó kapus kéne (kellett volna) még és akár elégedettek is lehetnénk, de "Száscsnyi" kollégán sajnos igen sok pont fog elmenni idén (is)...

    Válasz erre
  • focilaz  2011. 09. 01. 18:21 [53] 

    Izgalmas volt az este mint egy amerikai film a végén nagy boldogsággal.

    Válasz erre
  • Slice1  2011. 09. 01. 18:27 [54] 

    @balus: Idén IS? Idén hány pont ment el rajta eddig? Nem tudom te láttad-e már védeni őt..

    Válasz erre
  • The Gunner  2011. 09. 01. 18:34 [55] 

    @hunnia81: jó neked :) mentek jövőre az Olimpiai stadionba? :')

    Válasz erre
  • imici77  2011. 09. 01. 18:37 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [56] 

    Wengerről nem kell, hogy jókat mondjanak a kollégái, az eredményei önmagukért beszélnek. Majd pont pl. a stoke edző véleményére leszek kíváncsi.

    Válasz erre
  • hesoyam  2011. 09. 01. 19:04 [57] 

    @vadkutya1: köszi:D Először nem jutott eszembe minek a kódja azt hittem a Re-volt-é de vannak ilyenek melléfogások...XD

    Válasz erre
  • balus  2011. 09. 01. 19:11 [58] 

    @Slice1: irom, hogy FOG. Bizony láttam őt párszor szerencsétlenkedni, meg Koscielny-vel összefutni, elég is volt... Idővel persze remélhetőleg ő is beérik majd, de sajnos abból már kifutottunk. Nem sokkal, úgy 6 évvel, az utolsó kupagyőzelem óta... :(

    Válasz erre
  • reddevil72  2011. 09. 01. 19:11 [59] 

    Szerintem 2kilo parizert vettetek a tescoban 30 dkg teliszalami helyett..

    Válasz erre
  • Lonk  2011. 09. 01. 19:13 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [60] 

    @reddevil72: Mindig betéved egy északi bölcs, aki jobban tudja. Köszönjünk, Gandalf, mássz vissza a madaradra.

    Válasz erre
  • Slice1  2011. 09. 01. 19:18 [61] 

    @balus: És mégis mi alapod van arra, hogy azt írd, hogy FOG? Idén semmi jel nem utalt arra, hogy ő hibázna. Ha ő nem lenne még itt sem tartanánk jelen pillanatban. Persze nem azt mondom, hogy nem bakizik majd párszor, de MINDEN kapus bakizik legyen akármekkora sztár. Az nem mindegy, hogy hányszor. Tavaly első szezonja volt, rögtön be lett dobva a mély vízbe, és bár voltak hibái rajta nem múlt semmi. A komplett csapat egy fos volt év végére a legkevésbé a lengyelen ment el a dolog. Idén pedig a csapat egyik legjobbja. Ilyen alapon azt is mondhatnád, hogy Vermaelen hibázni fog, és bukjuk majd miatta a meccseket..

    Válasz erre
  • bakito  2011. 09. 01. 19:21 [62] 

    Nem is tudom, mikor volt ilyen utoljára. Ahogy egy twitterező írta: amikor felkeltem, a csapatom, öregebb, bölcsebb és tapasztaltabb lett. Én pedig hozzá tenném, hogy sokkal jobb. Nem jobb, hanem SOKKAL JOBB.

    Ittam a poszt minden egyes mondatát, ezek az emberek borzasztóan kellettek már ide, és pontosan olyan posztokra, amit mindenki ezerszer elmondott. Hogy nem a legjobbak? Lehet. Hogy jók -e? Definitely!

    Én a legjobban (lehet hogy fura) Santosnak örülök. Amikor, belegondoltam hogy egy Gibbs, Traore duóval futunk neki a szezonnak, egyszerűen elfogott a fizikai rosszullét. Kíváncsian várom, mit tud majd nálunk a brazil. Azért amikor ő és Gervinho megindítja a balos támadást, ott lehet hogy kő kövön nem fog maradni.

    Szorosan következik a sorban Mertesacker. Számomra egyértelmű, hogy egyetlen Arsenal szintű védőnk volt eddig: Vermalen. Nincs nagy bajom Kosival, de amikor egy Stoke, Birmingham szerű alakulat jön szembe, akkor ő oda határozottan kevés. Djourou not good enough, ezt sajnos most már be kell látni. 4. embernek jó lesz. Toto pedig bűnszar, ezt mindenki tudja.

    3. helyen nálam a koreai gyerek van. Ugye ha RvP megsérül, ami kb. 100% biztos, akkor nézhetjük Chamakh dublőrét, mert az igazit valaki ellopta január magasságában. Ez azért elég siralmas kilátás lenne. Ráadásul ahogy a poszt is írja, ezek a keleti arcok olyan mentalitást tudnak hozni ebbe a csapatba, ami borzasztóan hiányzik már évek óta. Nem fog ő üvölteni senkivel, egyszerűen úgy kipakolja a belét és a tüdejét a pályára, hogy még drága Anderjünk is elkezdi szaporázni a lépteit szégyenében. Lehet őt lenézni, de én nagyon örülök az érkezésének.

    És akkor itt van a romos középpályánk megerősítése. Nem kérdés, hogy itt volt tennivaló. Azt ne várjuk, hogy Cesc és Nasri távozásával lehet olyan középpályánk mint tavaly februárig, de annál talán jobb, mint február után, és olyan szutyok se fog velünk történni mint legutóbb. Nálam kedvesebb Benayoun érkezése, én amikor láttam játszani mindig tetszett. Dinamikus, okos, hajt. Nem kezdem el felsorolni hány meccsen hiányzott ez az elmúlt x hónapban. Arteta biztos jó, de amikor én láttam abból olyan fele fele. Van amikor csodás dolgokat művel, van amikor pedig úgy eltűnik mint Ramsey. Olyan spanyolos...Egyébként alig várom hogy rámcáfoljon.

    Szóval szép volt ez így a végére, nagyon szép, remélni se mertem, de ami eddig történt azt már sohase fogom megbocsájtani. Maradjunk ennyiben Arsene.

    Go Gunners!!!

    Válasz erre
  • cimby_bandi  2011. 09. 01. 19:39 [63] 

    @imici77: Picit igazolva érezheted magadat. Sokkal jobb volt a mai napom mint a vasárnapi. :)
    Mondjuk a kiváltó okot soha nem tudjuk meg. De az minden esetre kérdés marad bennem, hogy mi a fene történt, hogy végre tapasztalt játékosokat vettünk.

    Válasz erre
  • cimby_bandi  2011. 09. 01. 19:46 [64] 

    @balus: sok Arsenal meccset mostanában nem láttál az biztos....

    Válasz erre
  • cimby_bandi  2011. 09. 01. 19:48 [65] 

    @balus: jaj de kibaszott unalmas már ez.
    Hány lepkét mutassak Szímentől vagy fándersártól? Esetleg csehről???
    Évek óta (mondjuk 5-6) ő a legmagabiztosabb kapus nálunk...

    Válasz erre
  • cimby_bandi  2011. 09. 01. 19:49 [66] 

    @Slice1: És egy folyamatosan cserélődő védelem volt előtte tavaly... és így hozta a meccseket és a jó teljesítményt...

    Válasz erre
  • Safin  2011. 09. 01. 19:49 [67] 

    nagyon régen érkezett ekkora erősítés a kezdőbe, most hirtelen nem is emlékszem ilyen mértékű boostra. Kellet ez nagyon, csökkent a nyomás Arséne-en, a szurkolók arca kicsit ráncmentesebb lett, és a játékosainknak is nagy lökést adnak az érkezők(ahogy Wilshere átvedlett mezei szurkolóvá, nem volt semmi :)). Személy szerint Parkra vagyok a leginkább kíváncsi, remélem amolyan Kuyt 2.0 lesz elől.

    Hát igen, Wengernél senki nem ért jobban a legjobb ár/érték arányú üzletekhez:)

    Válasz erre
  • cimby_bandi  2011. 09. 01. 19:59 [68] 

    @Safin: miért ? Mennyi volt ez a beruházás? Mindenki beszél róla de én számot még nem olvastam sehol.

    Válasz erre
  • vadkutya1  2011. 09. 01. 20:01 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [69] 

    @bakito:
    Arteta jó lesz. Irgalmatlan mennyiségű tapasztalatot hozhat a középpályára: francia, skót, spanyol és hát 7 év PL rutin. Nem hangzik rosszul.

    Szczesny
    Sagna - Merte - Vermaelen - Santos
    Song - Wilshere - Arteta
    Gervinho - Robin - Walcott

    Lekka-smekka. :)

    Válasz erre
  • Dareioss  2011. 09. 01. 20:05 [70] 

    Nagyon jó poszt!!!
    Jah és köszönjük meg a munak ezeket az igazolásokat. Mert ha nem kennek el így minket a hétvégén, majdnem biztos hogy Wengus nem igazolt volna senkit!
    De végre valahára belátta a dolgot.
    Yessss

    Válasz erre
  • bakito  2011. 09. 01. 20:10 [71] 

    @vadkutya1: Úgy legyen!

    Válasz erre
  • Safin  2011. 09. 01. 20:40 [72] 

    @cimby_bandi: AOC érkezett csak értéke felett, Gervinhoért normális esetben 20-ról indult volna a licit 10-ért a miénk lett, Santos és Park csapatuk vesszőfutása miatt jött összesen 10 M-ért, holott fejenként érnek annyit. Arteta is jóval értékesebb mint 10M Font, de Evertonnak kellett a pénz Benayounnak pedig a szezonja 3.5 Mio-ért(ennyi a fizuja ugye)bőven megéri. Jól csipegettünk a földre hulló morzsák között, na :D Mertesacker ára + 5 M-ért megkaptuk volna Cahillt, ezt a ziccert sajnálom, de ahogy itt valaki megjegyezte: a Merte-Verminator védőpárosnál AW nem tudna angolosabb védőpárost összehozni.

    Válasz erre
  • vadkutya1  2011. 09. 01. 20:52 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [73] 

    Toral + Bellerin + Gervinho + Jenkinson + Chamberlain + Campbell + Park + Santos + Mertesacker + Arteta + Benayoun = Torres + 5M. KNOWS ADVANCED!

    Válasz erre
  • cimby_bandi  2011. 09. 01. 21:00 [74] 

    @Safin: köszi, így már ok

    Válasz erre
  • padi3zz  2011. 09. 01. 21:00 [75] 

    Imádlak benneteket, de tényleg! :)

    Gyerekek, lemaradtam valamiről, máris nyertünk valamit, vagy mi a túró van, hova ez a lelkesedés???
    Pláne FB-n!
    A többiek csődbe mentek, vagy eladtak mindenkit??? Iszonyat mennyire be bírtok pörögni, aztán lesz megint nagy sírás-rívás! Nem akarok senkit lelombozni, Isten ments, hogy ünneprontónak kiáltsatok ki, csak gondoltam szólok... :)

    Egy Swansea elleni x esetén leszek kíváncsi a közhangulatba ("mondtam, hogy Hazard/Martin/fasztuggyaki kellett volna ide, vazze")!

    (Persze ne legyen igazam, én is lelkes vagyok ám, meg minden, de szerintem lassan az ELTE pszicho tanszék ide fog jönni a mániás depresszió tünetei című esettanulmányokat olvasni. :))

    Peace és c'mon Arsenal!

    Válasz erre
  • cimby_bandi  2011. 09. 01. 21:05 [76] 

    @padi3zz: hát a jelen esetben érdemes örülni a jó híreknek.
    AZ eddigi igazolási politika felülírása látszik szerintem ebből jön az optimizmus:)

    Válasz erre
  • Safin  2011. 09. 01. 21:22 [77] 

    @padi3zz: épp csak kibontottuk az ajándékokat hadd örvendezzünk már, majd holnap reggel amikor kipróbáljuk a játékokat aggódhatunk hogy megvan-e még a számla :)

    Válasz erre
  • inakappe  2011. 09. 01. 21:27 [78] 

    lansbury szép gólt rúgott az agol u21-ben most, de amit hétvégén "produkált" az valami botrányos volt... nálam vasárnap ő húzta ki legjobban a gyufát.

    Válasz erre
  • bakito  2011. 09. 01. 21:38 [79] 

    @vadkutya1: És 10 m Euro pluszban a transfer. Csak hogy nehogy meghazudtoljuk magunkat.

    Válasz erre
  • padi3zz  2011. 09. 01. 21:38 [80] 

    @Safin: :) Ez tetszik!

    Jól van na, 2 napja én is szélesebben vigyorgok, bevallom. :)

    Válasz erre
  • vadkutya1  2011. 09. 01. 21:44 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [81] 

    @padi3zz:
    Érzelmi skála A-tól Z-ig, végig kell járni, továbbra is csak ezt tudom mondani. ;)

    Válasz erre
  • Safin  2011. 09. 01. 21:49 [82] 

    @vadkutya1: most Z-ről kezdtük remélem eljutunk A-ig. Mondjuk sokan aláírnák a D-t is:)

    Válasz erre
  • vadkutya1  2011. 09. 01. 21:57 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [83] 

    @Safin:
    Szurkolni csak így van értelme, hálistennek az Arsenal egy remek táptalaj arra,h felüljünk erre a hullámvasútra. Egy kupa elnyerésénél meg orgia lesz, mást nem tudok elképzelni. :)

    Válasz erre
  • Safin  2011. 09. 01. 22:15 [84] 

    @vadkutya1: így van, akkora energia gyülemlett fel az Arsenalban és a szurkolóiban, hogy ha egyszer elérkezünk a csúcshoz az a kocsi Wilshere-rel és Szczeszny-vel a fedélzetén velünk együtt a sztratoszféráig repülne ;)

    Válasz erre
  • TomLFCDVTK  2011. 09. 01. 22:55 [85] 

    Ritkán olvasni ilyet, mint amit Arteta nyilatkozott az Evertonnak: "That is the way football is, there is always a start and an end and today is the end of probably the best time of my career. I am never going to forget it.

    "It has been crazy. It has been a crazy day. I can't believe what happened, and the way it happened

    Korrekt. ha nem lesz sérült, nagy szezonja lehet az Arsenalban

    Válasz erre
  • skizoHH  2011. 09. 01. 23:30 [86] 

    @padi3zz: nem tudod elkúrni a kedvem :), nem azért írtam , hogy felvegyem a kesztyűt, hanem arra gondoltam , ha végig olvasom a kommented kicsit visszaszállok a földre, de nem! Egyszerűen boldog vagyok :D
    @TomLFCDVTK: Arteta ritka szimpatikus arc, nem úgy mint az a hormonzavaros Nasri! Tényleg hálás az Evertonnak, pedig túl sok mindent azért nem kapott...

    Válasz erre
  • Lezuzius  2011. 09. 01. 23:32 [87] 

    Akiket igazoltunk vegul utolso nap, eredetileg csak b/c tervek voltak:

    France Football say Arsenal did indeed bid over €30m for Lille's Eden Hazard. Lille were happy with deal but said it was too late to replace

    Kicker say Arsenal did exactly the same with Mario Götze - bid over €35m - family, agent & club decided Mario too young to make switch

    Válasz erre
  • adamskij  2011. 09. 01. 23:41 [88] 

    @Lezuzius: Hazard igazából jövőre vagy két év múlva is jöhet, addig is nagyon jó helyen van Lille-ben, pimasz fiatal még.
    Götze is hasonló helyzetben van, sajnos a BL sorsolás nem volt a legszerencsésebb nekünk, talán ha nem kerültünk volna a Dortmunddal egy csoportba, akkor a klub másképp dönthetett volna. de ő is jöhet még hozzánk és nagyon örülök, hogy Wenger jegyzi.

    Válasz erre
  • adamskij  2011. 09. 01. 23:47 [89] 

    @bakito: gratulálok, gyönyörű hozzászólás! mindössze annyit biggyesztenék az aljára, hogy Wenger is beismerte tévedését az elmúlt 3-4 évért. hirtelen jöttek ezek az igazolások ugyan, de nagyon jó helyekre és sokat nem lehet velük tévedni múlt vasárnaphoz képest.

    az új keretből Almunia, Squillaci, Diaby, Eastmond és a Samak-klón mind-mind felejthető, sajnos. esetleg Diabyt odanyomhatnánk még a ManCitynek legközelebb, ha már Hargreavesben is látnak jövőt.

    Válasz erre
  • DrJozefVenglos  2011. 09. 02. 0:36 [90] 

    @snowflake94: Most biztos a lekedbe gázolok, de tény, hogy a magyar helyesírás szabályai szerint kell eljárni, tehát ugye Samah, Pak, Arsavin, Benajun. Lásd még Jasszer Arafat, Mao Ce-tung, Gorbacsov, Simon Peresz. :)

    Válasz erre
  • DrJozefVenglos  2011. 09. 02. 0:40 [91] 

    Ja, az íráshoz +1000. Mertesacker világlasszis (közeli) szint, Arteta brutális jó lesz, ha egészséges marad (Szeszhez viszonyítva gyakrabban suhint távolról, ami már jó ideje hiányzik a repertoárunkból), Benajunnal több variációs lehetőség nyílik meg a széleken. A másik két arcot nem ismerem, kíváncsian várom, mit mutatnak.

    (Ja, ha Sylvinhora gondoltál: az ő távozásának a fő oka Ashley Cole volt.)

    Válasz erre
  • -m-  2011. 09. 02. 0:47 [92] 

    Hy Arsesefunok!
    A Barca-Arsenal sorsolás óra olvaslak benneteket és azóta NEKTEK SZURKOLOK!
    Jók lesztek az idén, semmi para, Benayoun nagy fogás, a többit meglátjuk, de nem féltem az Öreget!
    Döntőt játszunk a BL-ben! (R.Margit)

    Válasz erre
  • bakito  2011. 09. 02. 7:46 [93] 

    @DrJozefVenglos: Ha a csatárunkra gondolsz, akkor ő Franciaországban született, ott anyakönyvezték, és ott írták le a nevét először. Tehát nem arabról kell átírni a nevét, hanem van neki egy hivatalos latin betűs írásmódja ami Chamakh. Én egyébként nem bánom ha valaki az egyszerűség kedvéért Samakot ír, csak tudjuk azt, hogy ez kvázi szleng. A többi esetében lehet igazad, de mivel egy angol klub leigazolta őket, és a mezükre is felírta a nevüket, ezért esetükben az angol átírást sem érzem teljesen helytelennek.

    Válasz erre
  • petcike  2011. 09. 02. 8:52 [94] 

    Válasz erre
  • RobinGood  2011. 09. 02. 9:46 [95] 

    Asszem a végén ki fog derülni, hogy a 8-2 volt a legjobb ami jelen helyzetben történhetett az Arsenallal. Viszont szerintem nagyon ne reménykedjetek a januári erősítésben, mert ezzel a kerettel ki fogtok mászni a gödörből és januárra ott lesztek a 4. helyért küzdő csapatok között, amivel meg is lesznek elégedve a vezetők.
    Azt meg ne hiányoljátok, hogy un. sztárt nem igazoltatok. Azok mennek a pénz után. Jobban jártok ezzel az 5 játékossal (bár Benayoun szerintem nem lesz nagy nyereség) mint valami felfújt sztárocskával.

    Válasz erre
  • Ozsika81  2011. 09. 02. 10:05 [96] 

    hiányolom, hogy az NSO-n még semmi hivatalos nem jelent meg az Arsenal igazolásairól..

    Válasz erre
  • Lukács János (Várpalota)  2011. 09. 02. 10:22 [97] 

    padi3zz ...-''VADÁLLAAATTTT'' vagy(ol)!!! :) :) :)

    Válasz erre
  • GUNN3R  2011. 09. 02. 10:23 [98] 

    Nem értem miért van mindenki úgy oda Artetaért. Engem egyáltalán nem győzött meg az Evertonban mutatott játéka, és a statisztikái sem túl bizalomgerjesztőek. Középszerű player semmi több. Az meg egyenesen nevetséges hogy Fabregashoz hasonlítják egyesek hasonlítják egyesek. A legjobb Evertonos szezonjában szerzett 9gólt és adott 12 gólpasszt 39 meccs alatt. Fabre ezt motiválatlanul és sérülésekkel gyötörten is túlszárnyalta tavaly(9,17/35.Összesített statisztika: Fabregas- 306 mérk. 59 gól, 100 gólpassz, Arteta- 344 mérk. 53 gól, 41gólpassz. Összességében tényleg jobb igazolások voltak mint eddig de inkább mennyiségben léptünk előre mint minőségben.Ha a kezdő 11er nézem akkor idén is tovább gyengültünk. Egyedül Per érkezésének tudok örülni...

    Válasz erre
  • Lukács János (Várpalota)  2011. 09. 02. 10:29 [99] 

    ...-egervári Sanykós válogatott meccsünk sem érdekel..., ...ARSENAL meccset akarok..., ...de embertelen gyorsasággal!!!... :)

    Válasz erre
  • skizoHH  2011. 09. 02. 10:38 [100] 

    @GUNN3R: a foci még mindig csapatjáték, majd meglátjuk itt mire képes!

    Válasz erre
  • Endoscope  2011. 09. 02. 10:40 http://realmadridcf.blog.nepsport.hu/ [101] 

    @imici77: KIRÁLY IGAZOLÁSOK! Akkor most már min. 70%, hogy meglesz a 4. hely a bajnokságban és/vagy a BL csoportkör továbbjutás és vagy a legalább 3 kapuralövés a Nou Campban? :)

    Mit kell tennem végre egy kib. Real-Arsenal meccshez, mi? :)

    Ui.: Tudom-tudom... jussunk túl a bivalyerős francia bajnokság 3. helyezettjén. :)

    Válasz erre
  • GUNN3R  2011. 09. 02. 10:44 [102] 

    @skizoHH: Az hogy Fabre 2.5x több gólpasszt jegyzet mint Arteta, felveti azt az elgondolást hogy a csapatjáték is jobban megy neki...

    Válasz erre
  • Ozsika81  2011. 09. 02. 10:45 [103] 

    @GUNN3R: Én azért ovatosabban nyúlnék az ilyen statisztikákhoz.
    Az everton nem azt a játékerőt képviseli mint az Arsenal, emiatt nem lehet szerintem 1 az 1 ben összehasonlítani a két középpályást.
    Nem mindegy, hogy egy RVP nek kell gólpaszt adni, vagy egy olyan csatárnak aki neadj'isten azt sem tudja, hova helyezkedjen.
    Emellett még ott van a csapatok által játszott taktika, ez szintén magában hordozza, hogy 1-1 játékos hány gólt v gólpaszt jegyezhet.
    Az tény, hogy nem egy Fabregas, de helye lesz a kezdőben és fog itt több gólt meg gólpaszt jegyezni mint az Evertonban.

    Válasz erre
  • imici77  2011. 09. 02. 10:46 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [104] 

    @Endoscope: az van, hogy a valencia és a lyon egy szinten van. így mi is. Ti jobbak vagytok végre a lyonnál, így nálunk is. de mi azért 10 emberrel sem kaptunk 5öt a barca stadionban. szóval jobbak vagyunk a realnál. és nekünk van kapusunk és nincs bendtnerünk sem.

    mondjuk, amíg senderos itt volt, akkor sem lőttetek 180 perc alatt gólt nekünk, de Henry körbetalicskázta ronaldot és bekemet és első angliai csapatként beáraztuk a Santiagot, ahol már Ade is járt és láttam is.

    Tavasszal elviszek Angliába és kapsz sálat a nyakadba, ha a túljuttok a lyonon. Ha nem, akkor meg vesztek onnan is játékost. megint.

    :)

    Válasz erre
  • GUNN3R  2011. 09. 02. 10:57 [105] 

    @Ozsika81: Valamilyen szinten igaz amit írsz de ez felvett egy újabb kérdést. Ha olyan jó játékos amilyenek írjátok akkor miért ragadt le egy Evertonnál,miért adták annyiszor kölcsönbe, és miért nem azolta le egy nagyobb klub? Továbbmegyek...29éves de még a válogatott közelébe sem került. Cesc már 19 évesen megkapta a behívóját. Ne legyetek naivak...

    Válasz erre
  • GUNN3R  2011. 09. 02. 10:58 [106] 

    *igazolta

    Válasz erre
  • petcike  2011. 09. 02. 11:14 [107] 

    Az én meglátásom szerint Fabregas jelenleg a világ legjobb irányító középpályása (igen, még Xavinál is jobb), tehát olyat mint ő nem tudtunk volna igazolni, ha bele döglünk akkor sem! DE sztem a jelenlegi helyzetben igenis jó választás volt Arteta, intelligens játékos, elfér a középpályára a PL tapasztalatával. A spanyol válogatottba meg nem olyan könnyű bekerülni, főleg ha a posztodon tolongás van (és a vetélytársak barca játékosok)!

    Válasz erre
  • Lezuzius  2011. 09. 02. 11:16 [108] 

    @GUNN3R: u21ig jatszott a valogatottba, amugy meg nezd meg kik vannak elotte a spanyol valogatottban a kozeppalyan.
    Ami mellette szol a tapasztalat, kuzdeni tudas, megjarta a skot ligat, PL ben jatszik evek ota. Nem gyengultunk vele, sot lehet pont valaki ilyenre van szukseg, nem csak a labdamuvesz emberekre.

    Bendtnertol meg annyit hogy tobb golt fog loni szerintem mint a mi csataraink RvP-t leszamitva (remeljuk). Valoszinuleg az edzoje zsenialis huzassal csatart fog jatszatni vele, nem szelsot.

    Válasz erre
  • Endoscope  2011. 09. 02. 11:19 http://realmadridcf.blog.nepsport.hu/ [109] 

    @imici77: :DDD

    Legjobbak a magas labdák... kár, hogy Iker nem szereti őket. :))

    Válasz erre
  • Lezuzius  2011. 09. 02. 11:24 [110] 

    amugy ezekkel az igazolasokkal a top4re (konkratan 4.helyre) van eselyunk. Ami nem jelenti azt hogy meg is szerezzuk, de van ra eselyunk.
    Es ha karacsonykor messze vagyunk meg mindig ott van a januari atigazolasi szezon ;-)

    Wenger meg azert hozta le a vdk-t a manu meccsen hogy kapjunk 8at es adjanak penzt igazolni.

    Válasz erre
  • vadkutya1  2011. 09. 02. 11:42 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [111] 

    @GUNN3R:
    Ezt már másodjára játszod el,h olyan dolgokat kérsz ki magadnak, amik el sem hangzanak. Sem a posztban, sem a kommentek közt, senki nem hasonlította Artetát Fabregashoz, legalábbis nem úgy, ahogy azt kifogásolni lehetne. Szedd össze magad.

    Válasz erre
  • petcike  2011. 09. 02. 11:58 [112] 

    Ja, eddig elfelejtettem írni, hogy Barney a legnagyobb!! :DDD

    Válasz erre
  • skizoHH  2011. 09. 02. 12:19 [113] 

    @GUNN3R: meg ugye Fabregas be lett rakva a pálya közepére és azt csinált amit akart, meg amit tudott, és ugye tudott...

    Válasz erre
  • DrJozefVenglos  2011. 09. 02. 12:45 [114] 

    @bakito: Nem akarom elvinni a témát ezirányba, de azért gondold át: most, hogy az Anzsi (vagy Anji) leszerződtette Mo. fényes csillagát, akkor mostantól Джуджак-nak fogjuk írni, mert így írták a mezre? (A Samah-dolog valóban képlékeny, bár, ha belegondolsz, a kárpátalji magyarok neveinek is van egy hivatalos, angolos átírása az útlevelükben, mégis a magyar változatot használják.)

    Egyébként engem sem zavar, akárhogy is van írva itt a blogon, vagy máshol. De az zavar, ha valaki lehülyézi azt, aki (mint mondtam, helyesen cselekedve) a magyar helyesírás szerint jár el, lásd fentebb.

    Válasz erre
  • mountiemick  2011. 09. 02. 12:48 [115] 

    "ugyanis RC óta van egy új trükk a repertoárjukban az ezen a poszton játszóknak: bődületes gólokat tudnak lőni"

    Ja, annyira "új trükk", hogy már az 1970-es VB-n is alkalmazták Carlos Alberto révén, ill. Branco szabadrúgásgólja sem volt éppen kicsi '94-ben a hollandok ellen (gy.k. mindketten szélsőhátvédek voltak)

    Válasz erre
  • Slice1  2011. 09. 02. 14:46 [116] 

    Hihetetlen mekkora faszság ez a "Fabregasnak jobb a statisztikája, mint Artetanak.."
    Egyrészt a statisztikák többnyire szart sem érnek. Másrészt pedig teljesen összehasonlítatlan az egész mivel Mikel az Evertonban ügyködött, Cesc pedigg itt. Simán előfordulhat, hogy Arteta is adott annyi "gólpasszt", mint Cesc csak ugye ott nem RvP van elől, hanem mondjuk Saha aki fele annyira sem lövi be őket.
    Sőt továbbmegyek, lehet még több gólpasszt adott volna csak éppenséggel az Evertonosok nem tudnak úgy helyezkedni, mint nálunk a támadók.
    Persze az egyértelmű, hogy nincs Cesc szinten, de eszméletlen mennyire lesajnálják sokan a spanyolt. Ilyenek, hogy nem volt még válogatott..hát baszki ez is mi..?Fabregas is a padon sínylődik Xaviék mögött, miért olyan meglepő ez? Attól még nem lesz szarabb játékos. Lehet RvP sem lenne válogatott, ha az összes holland támadó világklasszis lenne.

    Válasz erre
  • Lezuzius  2011. 09. 02. 15:11 [117] 

    @Slice1: egyetertek, ugyanigy Fabregas is jobb jatekosnak fog tunni (sot mar annak is tunik) amiota a barcaban jatszik mert Messivel kenyszeritozik es nem pedig Walcottal.

    Válasz erre
  • cimby_bandi  2011. 09. 02. 15:25 [118] 

    @Lezuzius: No meg egy olyan bohócligában mint a spanyol...

    Válasz erre
  • vadkutya1  2011. 09. 02. 15:37 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [119] 

    @Slice1:
    Eleve faszság Fabregas statisztikáival előjönni, hiszen mindenkinél jobb mutatókkal rendelkezik.

    Válasz erre
  • csabaidonat  2011. 09. 02. 17:26 [120] 

    Szerintem meg beszéljenek a tettek: az idény végén bőven ráér megítélni Arteta munkásságát.

    Válasz erre
  • csabaidonat  2011. 09. 02. 17:28 [121] 

    Benajun végigjátszotta a görögök elleni meccset (Izr. - Görögo. 0-1).

    Válasz erre
  • petcike  2011. 09. 02. 18:26 [122] 

    Park mesterhármast vert Libanonnak!

    Válasz erre
  • Nephi  2011. 09. 02. 19:25 [123] 

    OFF,de ezt meg kell osztanom:
    Nyár elején volt egy olyan ötletem, hogy a Fifa2010-be le szimulálok egy teljes idényt(FA kupa győzelem, második hely... lényegtelen), majd az idei nyáron véghezvitt igazolásokat végrehajtom a csapaton, beállítom az általam vélt legerősebb kezdőt és lenyomom a 11/12es idényt is. Az igazolások meg is lettek Campbell és Ryo kivételével, mert ők nincsenek a játékban, illetve Cescet csak kölcsönbe tudtam elsózni a játék sajátossága alapján..A többi dolog stimmelt(Ox és Jenkinson benne van ellentétben a másik két fiatallal..).
    A vegyes eredményű(volt minden)felkészülési meccsek után ugye CS döntőt játszottunk a cfc-vel, 2-0ra kikaptunk, majd a W.B.A-t vertük 2-0ra erre találjátok ki....

    Szerződést bontottak velem :D Wenger knows, de legalább nem a fifából szedte az idei csapat összeállítást...xD

    Válasz erre
  • csabaidonat  2011. 09. 02. 19:46 [124] 

    OFF
    Ez jó. De miért rúgtak ki, ha nyertél? Mik voltak a menedzsment céljai?

    Válasz erre
  • Nephi  2011. 09. 02. 20:02 [125] 

    @csabaidonat: Én azt gondolom, hogy a játék túl korlátolt. 1-0,0-2,0-0,4-2(szóval 2 w, 1 d, 1 l) volt a felkészülés, + cfc 2-0 vereség, + wba 0-2 győzelem és az igazsághoz hozzátartozik, hogy Fabregas egész nyáron eladó státuszba volt, az átigazolás utolsó hetében raktam kölcsönözhetőre, hátha úgy jön érte ajánlat(jött is), hogy mégse maradjon nálam, gondolom ez csapta ki a vezetőségnél a biztosítékot, hogy a legnagyobb játékost kihúztam a listáról... Menedzsment célja bajnokság 1-3 hely, FA és CC döntő, BL legjobb 4 vagy 8 volt

    Válasz erre
  • csabaidonat  2011. 09. 02. 21:51 [126] 

    @Nephi: Érdekes, én ilyet nem tapasztaltam, ezért gondoltam arra, hogy talán előírták neked a CS megnyerését. :)

    Válasz erre
  • bakito  2011. 09. 02. 21:54 [127] 

    @DrJozefVenglos: Drága doktor úr! Az ügy sima mint a selyembugyi az unokahúgom fenekén.
    Ne cifrázzuk ezt túl! Chamakh az Chamakh, ez itt nem kérdés. Ha valaki Samakozik, baszni rá! Csak egyszer és mindenkorra zárjuk le ezt az ostoba vitát.
    Itt mindegyik megnevezés tökéletesen helyes, mert mi tudjuk kiről van szó. Ha idejön valami ostoba dinamós, tehenes, katalány, az pont megérdemli hogy totál összezavarjuk, de egymás közt úgy hívom a faszom ahogy jólesik.

    Neked józsi, nekem jancsi, neki pedig kukac, de működik mindahány. Ha pedig átugat valaki a másik századból, annak együtt fogjuk leharapni a buta fejét.

    Válasz erre
  • Nephi  2011. 09. 02. 22:54 [128] 

    @csabaidonat: lehet, hogy tévedek, de azt hiszem döntőbeli vereségért nem von le presztízspontot a játék. Ahogy felkészülési meccsért sem. Ezt már csak onnan is gondolom, hogy a kitűzött céloknál az szerepel, hogy "pl:sorozat: FA kupa érd el: Döntő". ÉS az FA kupa győzelem miatt előző évről tuti volt legalább félig a sáv és valahol 15-20% alatt szokott az ilyen elbocsájtó levél érkezni. Mindegy is.. nem jött be a "jóslás", meg kell várni a hónap végét az újért..Abba legalább Wilshere statjai is a helyükön lesznek :)

    Vargas gólt lőtt a spanyoloknak, és bár nem láttam a meccset, azért én sajnálom, hogy benji helyett nem ő jött, végre lehetett volna durva bal szárnyunk ami a Cole-Pires-Henry óta nem volt

    Válasz erre
  • DrJozefVenglos  2011. 09. 02. 23:47 [129] 

    @bakito: Egyre érdekesebb. Mutass be légyszi az unokahúgodnak! :)

    Válasz erre
  • goonerpeet  2011. 09. 03. 11:45 http://utwenger.blog.nepsport.hu/ [130] 

    Elégedett vagyok.

    Válasz erre

Csak bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá a bejegyzéshez. Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.